dissabte, 3 de març del 2012

Un bonotren en un James Joyce


Obsessionat com estic en demostrar la meva tesi que al cinema no li acceptem coses que sí li acceptem a altres disciplines artístiques, avui li he tret la pols a un dels llibres de James Joyce que tinc a la meva biblioteca particular.

El llibre s'ha obert per la pàgina en la qual fa anys hi vaig deixar el punt. Coses de la vida, el punt en aquest cas es tractava d'un bonotren de dues zones de rodalies Renfe. De l'any 2001. I, oh my god!, em quedaven encara 4 viatges!

Què lluny queden aquells dies en els quals deixar perdre 4 viatges de tren no suposava una petita ganivetada. I és que no he pogut evitar fixar-me en el preu d'aquesta relíquia: 7,30€. Avui val 12,95€. Un 77% d'augment. Com els sous, vaja (ironia mode on).

Òbviament, he tornat a deixar el bonotren dintre de les pàgines de Joyce. Prometo obrir-lo de nou d'aquí a 10 anys. I comparar. Ja us informaré.