divendres, 20 de març del 2009

La polèmica dels Mossos i el poder dels blocs




Dimecres al vespre vaig escriure el post titulat "Que algú m'ho expliqui perquè no ho entenc". Ahir dijous, pels comentaris que rebia de veu ja em donava la sensació que hi havia molta gent consultant el meu bloc.

Us he posat a dalt les estadístiques tant de visites com de lectures del meu bloc des de dilluns fins a divendres. Veureu la clara diferència que hi ha entre dijous (i en menor mesura divendres) i la resta de dies.

Això vol dir dues coses: 1- El tema ha tingut interès (prenem-ne nota políticament). 2- Els blocs s'estan consolidant com a mitjà d'informació. Sobretot com a mitjà d'informació més o menys immediat.

D'altra banda, i tornant al tema dels Mossos, em sembla que les explicacions de'n Joan Saura no són massa satisfactòries. Crec que cal més contundència. De totes maneres esperarem a veure què diu la investigació encarregada.

(i fet això, reflexionem de cap on anem)

4 comentaris:

Marc Serrano i Òssul ha dit...

Ei, Roger. Et parla un dels visitants d'ahir... ¿Són pàgines vistes o només visitants únics, però? En qualsevol cas, està molt bé: enhorabona. I enhorabona, també, per l'autocrítica pública, que t'honora. Crec que acredita una organització de la mena que sigui. Salut des de Sabadell.

Roger M. Puig ha dit...

Ostres Marc, doncs ara em pilles. Quan arribi a casa miro si són visites o pàgines.

Quan ho sàpiga ho dic.

Roger M. Puig ha dit...

Marc, he canviat el post incloent visites i lectures.

Te de llimona ha dit...

Roger, he estat fent una ullada pels blocs que he anat trobant que parlaven d'aquest tema (a partir dels enllaços que tu tens) i sembla ser que molts coincideixen que hi ha una mena de complot intern als Mossos per fer-li el llit al Saura. Què en penses, d'això?