dimecres, 16 de gener del 2008

Ja hi som tots



Sembla que en aquesta campanya electoral per a guanyar s'ha de fitxar un candidat estrella anti-catalanista.

Si fa unes setmanes el PSOE "refitxava" a José Bono (en paraules del propi Bono "vuelvo a la política porqué en Cataluña ya no gobierna el mismo presidente") per a captar electorat espanyolista i catòlic, ara el PP fa un fitxatge de l'estil: Manuel Pizarro. Reconegut promotor de la catalanofòbia a Espanya i defensor del capitalisme salvatge a ultrança.

Que aquell ens agafi comfessats!

12 comentaris:

Javi Montes ha dit...

Solució: votem tots a ICV-EUiA i així guanyarà la dreta. No?

Roger M. Puig ha dit...

Després dius que no et digui demoagog, però és que cada cop m'ho poses més difícil!

Javi Montes ha dit...

jejejeeje espero que quan fem la birra al Irlandès em contestis alguna cosa més que demagog...

Roger M. Puig ha dit...

Home, però no em diràs que tant el fitxatge del Bono com el del Pizarro no responen a un mateix tipus d'estratègia?

I vas i em respons amb la teva obsessió d'ICV-EUiA i la dreta...

Javi Montes ha dit...

Clar que forma part d'una estratègia, cadascuna amb el seu objectiu. Igual que quan es fan les llistes per les municipals, no et sembla?

Roger M. Puig ha dit...

Sí, però el que vull dir és que amb aquests dos fitxatges el PSOE i el PP busquen el mateix tipus d'electorat: espanyolista (i també anti-català) i conservador.

Javi Montes ha dit...

Amb la tornada de Bono jo crec que és busca a l'electorat més moderat, ni espanyolista, ni conservador... utilitzaria un altre vocabulari. No estic d'acord amb ell, però sempre he dit que em sembla un molt bon polític: és d'aquells que se'ls escolta quan parla.

Jesús Hernández ha dit...

Javi la teva organització, les JSC, va demanar a Zapatero que no només Bono president del Congrès perquè no enten la pluralitat d'Espanya. Veig que en les JSC no tothom es tant curt de mires com per negar que Bono és un espanyolista, com estàs fent tu ara.


Per cert, Javi si algú fa tanta demagògia com la que estàs fent tu darrerament és molt complicat que no se li digui demagog.

Et recomano també que lleigeixis ni que sigui de passada algun resultat d'alguna enquesta trimestral del CEO (fan un resum en pdf bastant àgil i fàcil d'entrendre). Miris la que miris veuràs que en totes ICV-EUiA és considerat pels enquestats una opció molt més d'esquerres (entre 1,5 i 2 punts de mitjana) que el PSC. Ho dic perquè acusant de ser de dretes a ICV-EUiA com fas a la primera resposta mostres estar totalment desconectat de la realitat.

Roger M. Puig ha dit...

A veure Javi, a mi això de "moderat" em sembla una collonada. Jo puc ser moderat, però no té res a veure amb si sóc espanyolista o no, o amb si sóc conservador o no.

El Bono és espanyolista i conservador. I no ho dic de forma despectiva. El problema és, per a mi, que en teoria aquests no són els valors que hauria de defensar el PSOE.

Jesús Hernández ha dit...

en el missatge anterior volia dir que les JSC han demanat a Zapatero que no NOMENÉS a Bono president del Congrés (Havia escrit no només)efs

Jonatan Márquez Cervantes ha dit...

bufff... Bono President del Congrès, quina por. A mi tampoc m'agrada la idea.

Javi Montes ha dit...

A mi no m’agradaria Bono com a president del Congrés, per si quedava algun dubte. No crec representi l’Espanya plural, sinó una Espanya ben diferent, i aquestes característiques el fan que , segons el meu punt de vista, no compleixi amb les condicions per ser un bon president del Congrés del Diputats. Tot i així crec que quan el PSOE guanyi les Generals ell serà el president, ens agradi o no als catalans...